Concert de Nadal

Aquest any, al concert de Nadal, hem cantat el pessebre, hem ajudat a un grupet d'amics a saber quines són les figures que tradicionalment posem en un pessebre i quin n'és el seu significat popular.

A continuació us deixem amb el guió que ens ha marcat el fil conductor, enregistrat pels alumnes de 6è que dóna sentit a la història que us hem cantat!

Molt agraïts per l'esforç i les ganes que totes i tots hi hem posat per fer d'aquest un moment íntim, familiar i compartit!

1r. Les figures del pessebre
1.Ai que bé! Aviat serà Nadal!
2.Queda poquíssim, que ja heu fet el pessebre?
Tots.(Jo si, jo també, i jo…)
3 Jo no! Aiii hauré de buscar les figuretes que em sembla que amb la mudança les tinc repartides per tot arreu… perquè no me’n deixi cap, podeu anar-me dient les figuretes que hi ha poseu vosaltres al vostre pessebre?

2n. Com un estel
3.Segur que ara no em deixaré res!
4.Home, vosaltres no hi poseu una estrella ben gran?
1.Jo si, la fabriquem amb els meus pares cada any amb material reciclat
2.Doncs potser no t’ho hem dit això, apunta-la també!
4.Si, si,  perquè un pessebre sense l’estrella no és un pessebre!
3.I perquè no ho és? si només és una estrella
2.No nomès, és l’estrella que el dia de Nadal va brillar més, i gràcies a això la gent es va assabentar de cap on havia d’anar.
3.Com si els haguessin enviat un missatge de WhatsApp a tothom i s’hagués fet viral?
1.Jajajaj més o menys



3r. El timbaler
2.Ai, saps què podries posar-hi també?
3.No, què?
2.Jo al voltant del meu pessebre hi poso sempre alguns instruments de percussió
1.Perquè?
2.Perquè el dia de Nadal, després de dinar, amb la família sempre ens posem a cantar Nadales i toquem per acompanyar-nos. Escolta, escolta:

4t. Un camell d'Orient

4.Clar,  per això els camells van saber guiar els reis a portar els regalets no?
3.Doncs si, sinó no haurien sabut com arribar
1.I… avui els camells com ho saben on han de portar regalets per Nadal?
2.Jo els deixo menjar al balcó perquè sàpiguen arribar.
1.I si es perdessin?
3.Sempre poden preguntar…


5è. Blackbird

2.A casa meva aquest any hi posarem figures noves del mercat de Santa Llúcia.
4.A si? I quines hi posaràs ?
2.Doncs al naixement hi posaré alguns ocellets, perquè la meva avia sempre deia que quan va néixer Jesús tots els ocells del món van començar a cantar per tot arreu del contents que estaven.


6è. El nostre nadal

Doncs sembla que ja ho tenim tot per fer el pessebre, no?
Sembla que si
Saps, m’ha agradat això que has dit de que cantàveu amb la família al voltant del pessebre per Nadal!
Vosaltres també podeu fer-ho
Ja, però jo no sé quines cançons podríem cantar, tinc mala memòria.
Això és igual, sempre us la podeu inventar junts i així serà la vostra pròpia cançó de Nadal, parlarà de vosaltres i en sereu els protagonistes,
Així segur que tots la sabreu!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada